《焗油設備有幾好,你又知幾多呢?》

分享文章到:

《焗油設備有幾好,你又知幾多呢?等MMS為你講解!》

香港地潮濕就係人都知,個人辛苦之餘,其實潮濕由模型噴油,裝修油去到車身噴油都有一定影響。噴完油出到嚟靚唔靚,師傳手勢同用料固然重要!但施工環境,濕度控制都會影響到質素㗎 !

一般設備不足車房噴油唔會著重濕度同環境,在濕度高嘅環境下噴油往往噴出來效果都不如理想,水份塵埃都會和油漆混合一齊噴出來。
相反,擁有優良設備嘅車廠除咗有好嘅施工環境,仲要有良好嘅壓縮機(風泵),因為喺空氣壓縮過程會產生大量水份,風泵內嘅潤滑油分分鐘會經由喉管去到噴油槍而污染到油漆。要避免呢個情況就要有良好空氣系統,用埋精密油水分離器,空氣乾燥機等等,水氣自然冇得留低!再配合無塵焗油房做到一塵不染,效果自然比一般噴油更好啦!

幫愛車扮靚想搵個好幫手?一於搵MMS啦!我地有自設嘅大型無塵焗油房,為你提供專業嘅車身焗油服務,不妨打嚟了解吓!