《超速鴕鳥日記》

分享文章到:
《超速鴕鳥日記》

《超速鴕鳥日記》21/6/2019 今日我係條公路度見到架銀色車係好遠好遠駛過嚟,我望住佢,心裡面就燃起咗一團火。你問我跑嚟為乜,我覺得其實每舊肌肉都有歷史,故事, 我只係跑手之中嘅一個浪子 。我愛跑步,更加愛車。____香港雖然無鴕鳥,但係當你覺得架車開始無力,唔夠快嘅時候,可以過嚟check 下,咁就唔會慢過鴕鳥啦!☎預約或查詢: 5407 9914 (電話/Whatapps)?網址:https://www.mmsmotor.com.hk/影片來源:carcrashtop——————————#MMS #汽車維修 #汽車噴油 #汽車保養 #快過鴕鳥

MMS Motor 汽車服務发布于 2019年6月21日周五

21/6/2019 
今日我係條公路度見到架銀色車係好遠好遠駛過嚟,我望住佢,心裡面就燃起咗一團火。

你問我跑嚟為乜,我覺得其實每舊肌肉都有歷史,故事, 我只係跑手之中嘅一個浪子 。

我愛跑步,更加愛車。
____

香港雖然無鴕鳥,但係當你覺得架車開始無力,唔夠快嘅時候,可以過嚟check 下,咁就唔會慢過鴕鳥啦!

影片來源:carcrashtop